2011. május 11.

tényleg nehéz... ?

Kedves Alexa,


hallom, hogy az utóbbi hónapokban egy fura kiállításnak voltál a kurátora. Én sajnos nem ismerem a művészt, de nagyon érdekel, hogy mit csináltatok együtt, és amiket a neten olvastam a projektről rettentően felkeltette az érdeklődésemet. Viszont most éppen Norvégiában vagyok, innen írok Neked a sarkkör közeléből, és szinte biztos, hogy nem fogok eljutni Debrecenbe, úgyhogy kérlek írj le nekem mindent, amit a kiállításról, meg a kiállított művekről tudni kell. Arra is gondoltam, hogy a leveledet felolvasnám majd itt a helyi kis közösségünkben, mert szerintem nagyon érdekelné őket is. Egyszerű emberek járnak ide, nagyon kedvesek, nagyon nyitottak, és főleg az ilyen érzelmi kérdéseket feszegető témákra nagyon érzékenyen szoktak reagálni.


Szóval kérlek írj minél bővebben, minél érzékletesebben, úgy hogy azok is el tudják képzelni a kiállítást és megértsék a Titeket foglalkoztató gondolatokat, akik nem juthatnak el a MODEMbe. És a személyes tapasztalataidra is nagyon kíváncsi vagyok, mert ahogy a korábbi leveleidből kiderült, egy igen izgalmas és mindkettőtök számára inspiráló fél évet töltöttetek együtt a művésszel (a neve most sajnos nem jut eszembe), és amellett, hogy nyilván a művek létrehozása és bemutatása most a legfontosabb, rettentően érdekel az is, hogy Te hogyan élted meg ezt az időszakot.


Baráti üdvözlettel
a messzi Norvégiából:
Lilly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése